خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 09:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان:

تجهیزات مورد نیاز پست های برق رامهرمز خریداری شده و در آینده ی نزدیک نصب خواهند شد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: تجهیزات مورد نیاز پست های برق رامهرمز خریداری شده و در آینده ی نزدیک نصب خواهند شد.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در تشریح بازدید از پروژه احداث پست برق مربچه گفت: در روزهای اخیر با همراهی  مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان، فرماندار رامهرمز و مسئولین محلی از روند احداث پست برق شهرک صنعتی مربچه بازدید نمودم تا در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفته باشیم.



وی افزود: شرکت های فولادی مربچه پیشرفت مطلوبی داشتند و تاکید کردم که قبل از آغاز مراحل نصب سوله ها، تامین برق این شرکت ها باید در الویت باشد همچنین بر خریداری تجهیزات این پست برق، آغاز نصب دکل های فشار قوی برای انتقال برق و اتمام سریعتر زیرسازی و بتون ریزی محل این مکان تاکید نمودم.



عضو کمیسیون انرژی در مجلس با اشاره به طرح توسعه در پست برق هرمز در ورودی شهرستان رامهرمز با نصب یک دسثگاه ترانسفورماتور قدرت با ظرفیت 50مگاولت آمپر با نسبت تبدیل 132/33کیلوولت به ارزش ریالی 60میلیارد تومان و احداث ساختمان اداری و دیسپاچینگ به ارزش 40میلیارد تومان که از محل اعتبارات تامین شده پیشرفت این طرح را رضایت بخش دانست.



نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز با ارائه گزارشی مفصل، کارهای انجام شده و درحال انجام در حوزه انتخابیه را مطلوب بیان کرد و اعلام کردند تقریبا تمام تجهیزات مورد نیاز پست های برق رامهرمز خریداری شده و در آینده ی نزدیک نصب خواهند شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373230
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار